Damia in Californie

Life is an adventure.. not a guided tour..

Name:
Location: Costa Mesa, California, United States

Wednesday, February 23, 2005

Mijn B-day!

20 februari... Mijn verjaardag! Nou ja, eigenlijk begon het al een beetje op zaterdag. 's Middags kreeg ik al de eerste mailtjes en telefoontjes 'met gefeliciteerd', omdat het in Nederland immers al 12 uur was geweest. Erg leuk natuurlijk, maar het is wel een beetje een dag om heimwee te krijgen, omdat je niet thuis mee kan proosten. 's Avonds heb ik echter ook zelf geproost in een kroeg hier in Costa Mesa, dus dat was gezellig. De volgende dag zouden wat jongens mij en Olivia meenemen naar Los Angeles voor mijn verjaardag, maar helaas: de hele dag regende het pijpenstelen! We zijn aan het eind van de middag wel naar LA gereden, waar ik werd getrakteerd op een heerlijk Mexicaans diner. Ook werd er in het Spaans 'Lang zal ze leven' gezongen en gingen de serveersters voor me dansen, haha..

Maandag heb ik mijn verjaardag meer gevierd in 'The Old Spaghetti Factory', waar we met beide tennisteams weer lekker hadden gegeten. Ook daar ging het hele restaurant voor me zingen (dit keer 'gewoon' in het Engels) en kreeg ik een dessert met kaarsjes. Nu kreeg ik ook wat kleine kadootjes (onder andere fiets-accesoires, haha), waardoor ik toch een beetje het verjaardag-gevoel kreeg. Vooral ook doordat ik eerder die dag m'n mailtjes las en verjaardagspost had! Iedereen heel erg bedankt voor de leuke (e-)kaartjes, mailtjes en pakketjes! Dat betekende toch wel veel zo ver van huis...

Goed, nu ga ik dus als 19-jarige door het leven. En nee, dat voelt weer niet echt anders dan een aantal dagen geleden!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home