Damia in Californie

Life is an adventure.. not a guided tour..

Name:
Location: Costa Mesa, California, United States

Friday, March 16, 2007

Dacht dat t maar weer tijd werd voor een kleine update van mn leventje hier in Californie..

Ben ondertussen weer helemaal ingeburgerd hier en druk met school en tennissen.
Ik deel een kamer op de campus met twee nieuwe teamgenootjes, Betty (uit Zweden) en Zuzana (Slowakije). Is erg gezellig en lekker makkelijk..

Ik heb dit semester erg veel te doen voor school omdat ik niet alleen op Vanguard vakken volg, maar nog een extra vak op een andere school ook. Dit om wat achterstand in te halen omdat ik er vorig semester niet was. Zeker met het tennis seizoen is dit dus best veel. Het tennissen gaat weer erg goed, enigszins verrassend omdat ik zo lang niet gespeeld had. Als team zijn we ook een stuk beter dan vorig jaar, dus dat is wel leuk.

Heb ruim een maand geleden een sexy Volkswagen Jetta gekocht en dat maakt het leven hier nog leuker! Erg makkelijk om een beetje van de campus af te komen nu en leuke dingen te doen, dus ik ben er super blij mee..
Ik rijd nu bijna elke dag naar t strand om hard te lopen en pas nu ook vaker 's avonds op om een zakcentje te verdienen.

Deze week is het spring break en ben weer een paar dagen op de Pacific Life Open geweest om tennis te kijken. Een vriend had kaartjes geregeld dus het was weer helemaal super! Alle toppers gezien en het weer was ook helemaal top. Het is het hele semester al vanaf het begin strandweer geweest dus we boffen wel een beetje.
Morgen gaan we met de tennisteams naar Florida om daar tegen wat andere tennis teams te tennissen. Heb er natuurlijk hartstikke zin in; nog een extra week geen school en een hele week met de 'familie' bij elkaar. Het hele team is dit jaar erg close en iedereen is beste maatjes.

Allemaal weer positief dus!!

Groetjes...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home