Damia in Californie

Life is an adventure.. not a guided tour..

Name:
Location: Costa Mesa, California, United States

Sunday, October 09, 2005

October 7th 2005 -> Alena's Dream Wedding

Afgelopen vrijdag was dan de bruiloft van onze ex-team captain en vriendin Alena in Santa Barbara. Ik had er al een tijdje naar uitgekeken, want naar horen zeggen moest het een groots sprookjesbruiloft worden. Niets was teveel gezegd; Alena zag er prachtig uit, de locatie, het eten, het feest, het stappen na de bruiloft, alles was even geweldig. Bovendien was het erg fijn om weer met een grote groep van vorig jaar bij elkaar te zijn en een leuk weekend te hebben. Na de bruiloft zijn we namelijk met z’n allen in een hotel verbleven om de volgende dag nog van Santa Barbara te kunnen genieten -> naar mijn mening is dit toch wel de gezelligste en mooiste plek in Californie.
In plaats om van deze trip een uitgebreid verslag te schrijven, heb ik hieronder een soort foto-verslag gemaakt. Voor een grotere versie kan er op de foto geklikt worden, en schroom ook niet om een commentaar te schrijven, door op ‘comments’ te klikken.
Tot horens weer!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Leuke weblog Damia! Ik ga deze site vaker bekijken :-)

Heel veel plezier nog daarzo!!! Maar dat lukt wel zie ik!

4:07 PM  

Post a Comment

<< Home