Damia in Californie

Life is an adventure.. not a guided tour..

Name:
Location: Costa Mesa, California, United States

Tuesday, September 06, 2005

Voorbeschouwing ;)

Hallo lieve allemaal!

Nu ik dit aan het schrijven ben zit ik 10100 m. in de lucht en vlieg ik ongeveer boven Winnipeg (erg handig die informatie-schermpjes in t vliegtuig). Het is alweer zo’n 14,5 uur geleden dat ik van huis vertrok, maar ik trek het tot nu toe nog allemaal goed. Op een stinkende vrouw naast me na, loopt alles naar wens.
Het is heerlijk om door alle foto’s te kijken van afgelopen zomer en nog even te beseffen hoe geweldig en gezellig het toch was om weer in Nederland te zijn. Hoogtepunten zijn dan de vakantie in Turkije lekker met m’n mam, alle toernooitjes met zoveel gezelligheid en leuke mensen (met name vrijdagavond als feestavond natuurlijk! :)), alle keren dat ik bij de Colonie mocht werken en het er zo gezellig was zowel onder werk tijd als erna, en natuurlijk alle andere avondjes en feestjes met vrienden en/of familie.
Na de ervaring om ergens anders te leven, hoe goed die ook is, merk je toch echt pas hoe belangrijk dit echte thuis is. Desondanks ga ik nu weer genieten van een supertijd in Californie en dan kan ik alleen maar met een goed gevoel terug kijken op de, best wel bijzondere, zomer van 2005.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home